بیشتر بدانید
31 اردیبهشت 1403
[my_breadcrumb]

آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف

آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف

  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ – ۱۵:۰۴
  • اخبار استانها
  • اخبار خراسان رضوی


آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: اصلاح و بازسازی ۸ هزار متر از خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شرب روستای برآباد از توابع بخش سنگان شهرستان مرزی خواف با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال وارد مرحله عملیاتی شد.

– اخبار استانها –

به گزارش افق اندیشان شرق، به نقل از خبرگزاری تسنیم،‌ محسن چهکندی بیان کرد: پروژه  اصلاح و بازسازی خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شرب روستای برآباد  با لوله های سایز 63 تا 315 میلی متری پلی اتیلن در مسیرهای پر اتفاق و فرسوده این روستا با مشارکت دهیاری و همکاری فرمانداری شهرستان خواف اجرا می‌شود.

مدیر امور آب و‌ فاضلاب شهرستان خواف ادامه داد: اجرای پروژه اصلاح شبکه توزیع در این روستا باعث کاهش حوادث شبکه آبرسانی، مدیریت و جلوگیری از هدررفت آب خواهد شد.

وی افزود: طی یکسال گذشته، 134 فقره اتفاق و حادثه در شبکه توزیع روستای برآباد خواف رخ داده که با تلاش اکیپ اتفاقات و تعمیرات این بخش برطرف شده است.

چهکندی به استفاده غیرمجاز از آب شرب برای آبیاری باغات و تأمین آب شرب دام توسط برخی مشترکان امور آب و فاضلاب خواف گلایه کرد و از شهروندان خواست برای آبیاری باغات و تأمین آب شرب حیوانات اهلی از منابع آبی دیگر استفاده کنند.

مدیر امور آبفای خواف خاطرنشان کرد: طول شبکه آب شرب روستای برآباد 22 کیلومتر است و با پنج هزار و 400 نفر جمعیت به عنوان بزرگترین روستای شهرستان مرزی خواف شناخته می‌شود.

به گزارش افق اندیشان شرق، به نقل از خبرگزاری تسنیم، شهرستان خواف با 4 بخش، 6 شهر و 85 روستا، گسترده‌ترین شهرستان خراسان رضوی محسوب می‌شود که در 270 کیلومتری جنوب شرق مشهد مرکز این استان واقع است.

انتهای پیام/282

اخبار مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما در فضای مجازی
اینستاگرام ما
توییتر ما
جدیدترین مطالب