بیشتر بدانید
31 اردیبهشت 1403
افق اندیشان شرق > آرشو مقالات > اخبار > استان ها > رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز

رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز

رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز

  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ – ۱۹:۴۶
  • اخبار استانها
  • اخبار کاشان


رشد 2 برابری لایروبی قنوات در نطنز

فرماندار نطنز از رشد دو برابری لایروبی قنوات در این شهرستان نسبت به دو سال گذشته خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری افق اندیشان شرق، به نقل از خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمد ظریفی در بیان آمار و ارقام مربوط به لایروبی قنوات در شهرستان نطنز، اظهار داشت: مرمت و لایروبی قنوات در شهرستان نطنز در سال 1402 نسبت به دو سال قبل رشد سه برابری داشته است.

وی در بیان اهمیت قنوات و لزوم لایروبی آنان در شهرستان نطنز ابراز داشت: قنوات به عنوان رگ حیات منطقه از اهمیت ویژه و بسزایی برخوردار هستند و لایروبی و مرمت آن‌ها از اولویت‌های شهرستان نطنز است.

فرماندار شهرستان نطنز افزود: در سال یک هزار و 400 تعداد شش رشته قنات، مرمت و لایروبی شد و در سال 1401 تعداد 13 رشته قنات و در سال 1402 تعداد 20 رشته قنات مرمت شده است که رشد 1.6 برابری را نسبت به سال 1401 و رشد بیش از سه برابری را نسبت به دو سال قبل از آن نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: قنوات منابع ارزشمندی برای تأمین آب هستند که نباید به راحتی از دسترس خارج شوند و با مدیریت صحیح و مشارکت بهره برداران، همراهی دستگاه‌های ذی ربط و اجرای طرح‌های زیر ساختی نسبت به صیانت و نگهداری از آن‌ها اقدام شود.

فرماندار شهرستان نطنز ضمن اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در لایروبی قنوات این شهرستان تاکید کرد: از همکاری ادارات مرتبط به ویژه اداره جهاد کشاورزی شهرستان نطنز و بسیج سازندگی و همراهی مردم در این موضوع، تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/804/

اخبار مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما در فضای مجازی
اینستاگرام ما
توییتر ما
جدیدترین مطالب